joi, 14 iulie 2011

A face banii cu Google AdSense

Conţinutul este rege, a scrie un continut bun si vei primi trafic. Obţineţi trafic şi vei face bani. L-am asemăna cu a spune eu ştiu totul şi apoi intreaba de ce oamenii nu citesc blog-ul meu. Acum, pentru acest blog am scris despre programul de afiliere Google AdSense, nu Amazon sau eBay programe de afiliere. Toate acestea pot face să vă bani online, şi în cele din urmă veţi fi plătit, dar veţi avea nevoie de timp pentru a face acest lucru. Trebuie să aveţi multe ariticole  de calitate bine scrise. În caz contrar, vei face bani online -, dar lent.

Oamenii tind să uite acest lucru atunci când scrieţi un blog, aveti o singura sansa de a face o impresie bună. După cum puteţi câştiga mai mulţi fani, şi a obţine mai multe comentarii pe blog-şi face mai multe, prima impresie este mult mai valoroasa. Este, de fapt, singura modalitate de a obţine mai mult trafic, şi de a face bani şi obţine mai mult trafic şi de vizitatori.

Cand am inceput pe blog nu am scris despre a face bani sau ce să faci cu traficul de pe bloguri. Am aşteptat cu blog-ul meu mai întâi despre Google AdSense apoi a  venit după ce am avut foarte
puţini fani işi traficul meu a fost bun. Sensul bun am putea aştepta în acelaşi număr de persoane bun are într-o perioadă de 24 oră sau mai mult 700 de vizitatori. Aceasta se poate face, şi în acest fel vei face bani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu