Personal, cuvântul cheie este cel mai important lucru pentru mine înainte de a începe scrisul. Cuvintele cheie pot face sau distruge un site sau blog, cuvinte cheie bune poate conduce la vizualizări pentru site-ul dvs. chiar şi fără activităţile de promovare .
Instrumentul pentru cuvinte cheie Google AdWords este cel mai bun instrument de cercetare a cuvintelor cheie disponibile. Aici, vreau să împărtăşesc experienţa mea, utilizând noul instrument Google pentru cuvinte cheie pentru a găsi cuvinte cheie cu trafic mare cautat cu concurenţă scăzută.
Accesaţi Instrumentul pentru cuvinte cheie Google Adwords. Puteţi obţine până la 800 de cuvinte cheie la un moment dat, dacă sunteţi conectat cu un cont gratuit Google şi, dacă Google nu vor limita la 100 de cuvinte cheie.
Alege nişă pentru idei de cuvinte cheie şi de tip în caseta caută cuvinte cheie şi alegeţi locaţiile ţintă şi limba. De exemplu am alege bani on line pentru cuvinte cheie, apoi faceţi clic pe căutare. Rezultatul arata 100 cuvinte cheie şi cele mai multe dintre ele au o concurenţă ridicată. Personal, am evitat acest tip de cuvinte cheie deşi aceste cuvinte cheie conduce la posibil mare trafic.
Schimbaţi căutarea dumneavoastră faceţi clic pe opţiunile avansate de filtrare şi cuvintele dvs. cheie. Există două filtre esenţiale folosiţile întotdeauna: Local Search şi Concurenţă. Introduce-ti dvs. numărul minim de căutare în caseta de căutări, pentru numărul de cuvinte al dumneavoastră.Gasirea de cuvinte cheie este foarte important pentru dvs.
Un serviciu bine gandit si bine pus la punct care va ajuta la cresterea de trafic pentru site/blogul dvs. cu foarte putine costuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu