joi, 14 iulie 2011

Cum să direcţionaţi anunţurile pentru plasarea anunţurilor?

Aţi creat canale personalizate pentru unităţi specifice Adsense? Aveţi posibilitatea de a viza acum aceste canale pentru a afişa agenţii de publicitate AdWords ca destinaţii de plasare de anunţuri. Astfel, agenţii de publicitate pot direcţiona anunţurile lor pentru aceste unităţi de anunţuri. Este nevoie de doar câteva momente pentru a transforma canale personalizate în destinaţiile de plasare vizată. Şi această schimbare simplu va creşte vizibilitatea anunţului dvs. destinaţii de plasare pentru agenţii de publicitate premium, precum şi impulsionarea venitul tau Adsense.

În Google Adwords, există o opţiune pentru agenţii de publicitate să-ţintă selectiv site-urile ei ştiu sunt legate de anunţurile lor. Utilizarea Adwords Advertiseri Instrumentului pentru plasarea anunţurilor poate săpa mai adânc pentru a găsi destinaţii de plasare cele mai relevante anunţuri pentru anunţurile lor să apară pe anumite website-uri sau bloguri. Dacă s-au transformat în canale personalizate destinaţii de plasare de anunţuri vizată atunci agenţii de publicitate pot ţintă site-ul tau sau pe blog special pentru anumite destinaţii de plasare. Acesta vă va oferi avantajul suplimentar de a obţine mai multe anunţuri relevante pe site-ul tau.

Împreună cu direcţionarea destinaţii de plasare de anunţuri, această caracteristică permite, de asemenea agenţilor de publicitate să liciteze pentru anumite unităţi de anunţ pe site-ul tau. Cred că acest adevăr este una dintre cele mai bune moduri de a face maximum de agenţii de publicitate suma licitată pentru anunţurile dvs. de plasare să concureze unii cu alţii şi, prin urmare, bani mai mult pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu