vineri, 15 iulie 2011

Aflaţi strategii de marketing pentru site-uri şi bloguri


Vrei sa faci bani din site-ul dvs. într-un mod durabil? Ei bine, înainte de  trebuie sa munciti  din greu în  diverse strategii de marketing online. Fiecare strategie poartă rezultate măsurabile . Cu alte cuvinte, aveţi nevoie de o strategie de nivel superior pentru a executa alte strategii de nivel scăzut în mod eficient. Acest lucru poate suna oarecum complicat, dar să facă acest lucru nu aveţi nevoie de un curs de management strategic. Învăţa doar unele metode de bază, apoi de acolo vi cu un plan logic cu privire la modul de a le utiliza. Indiferent de modul în care doriţi să faci bani pe site-ul dvs., indiferent dacă este comisioanele de vanzari, hit-uri pentru Google Adsense sau orice alt Pay Per Click (PPC) program, acesta va fi destul de simplu. Tot ce trebuie sa faci este sa construim conţinut, obţine  trafic şi valorifica-l. Dar să-l descompunem  în continuare, aveţi nevoie de  următoarele strategii:
 
Strategii de conţinut on-line
 
Trafic
Strategii de conţinut on-line.
La acest nivel de campaniile de marketing pe internet, aveţi nevoie pentru a configura o bază solidă de un design excelent site-ului, care este bogat în conţinut. Aceasta este valoarea reală a surselor de trafic orientate astfel încât să nu ar trebui să le lăsaţi în jos, la toate. În afară de o interfaţă uşor de utilizat, aveţi nevoie pentru a furniza informaţii valoroase, dacă în format scris sau imagini . Continut de calitate ar  trebuii să fie dezvoltate pentru vizitatori aşteptaţi să vină în curând sau mai târziu. Suprapunerea între  conţinut on-line şi etapele de generare de trafic sunt de optimizare site-ul sau pe blog-strategii de optimizare, care includ optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) şi mass-media sociale de optimizare (SMO). SEO la acest nivel este utilizat pentru a dezvolta conţinut bogat de cuvinte cheie, care va face paginile dvs. să fie uşor de găsit de către motoarele de căutare. Înainte de a scrie articole, va trebui să  folosind un instrument de cuvinte cheie cum ar fi Google AdWords pentru a vă ajuta să selectaţi o listă de cuvinte cheie care au o valoare mai mare, dar mai puţina  concurenţa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu